lørdag 22. november 2014

Malingen i Gamlebyen blir prioritert i disse tider

En måned siden sist mine venner, ting tar tid i mitt
liv for tiden. Jeg har en gammel mor som trenger meg, og jeg
støtter mine barnebarn så godt jeg kan. Derfor blir det en del
"sjåførjobber", haha. Men nå elsker jeg å kjøre bil, der
slapper jeg virkelig av. Det er en form for avkobling jeg har
i tillegg til hagen...og malingen.
Det siste er virkelig blitt en favoritt. Her, i
Gamlebyen i Fredrikstad er det malingen foregår.




Det er nok av flotte detaljer å se på når
man rusler gjennom byen.










Og lys er fint å ha inne nå i denne mørke måned. De varmer 
og hjelper på humøret. Og malingen gjør meg svært godt. Jeg nyter
hvert eneste sekund jeg sitter der konsentrert og prøver
gjøre som best jeg kan. Nå skal jeg fortsette også etter
jul, jeg er takknemlig over å få være i disse nydelige
omgivelser og få veiledning av disse fantastiske menneskene,
som har åpnet sitt vakre hjem for meg og mange andre.
Inntil videre bruker jeg mest Instagram, da det er
enklere for meg i min hverdag.
Men bloggen oppdateres en gang i blant.


2 kommentarer:

  1. Kære Unn
    Hvor er det en fin gammel bygning. Du har nok at gøre min ven....
    Dejligt at du er glad for at male!

    Kram
    JetteMajken

    SvarSlett
  2. Hei Unn:)
    Bare innom for å ønske deg God jul:)
    Takk for et hyggelig bloggår:)

    SvarSlett