mandag 24. desember 2012

GOD JUL KJÆRE VENNER!


Mitt største ønske for julen er
på vegne av alle barn...jeg ønsker at de skal
slippe å se at voksne drikker. Når voksne gjør det sammen med andre voksne uten at barn er tilstede...går det bare
utover dem selv. Men når barn er vitner
til at mor og far, eller de voksne drikker,
går det utover barna. Og det blir så feil...
La oss sørge for at barn slipper å se alkohol 
i bruk i jule- og nyttårshelgen, ja hele året!

Jeg mener ikke å påføre voksne dårlig samvittighet, 
bare hjelpe dem til å tenke seg om i en travel hverdag. Ha en god julekveld, og mange gode dager og kvelder i det nye året.

JULEFRED og NYTTÅRSGLEDEønsker jeg dere!

UNN

5 kommentarer:

  1. Herlige ord, Unn! Dette stiller jeg meg bak også, det er SÅ viktig....men dessverre ikke alle som tenker på det!

    Gledelig julehøytid ønsker jeg deg, og alt godt for det nye året til deg!

    Varm juleklem :)

    SvarSlett
  2. Så enig, så enig. Ønsker deg en fin jul, klem fra Eli og Bella

    SvarSlett
  3. Så enig med deg Unn, la julen være på barnas premisser og unngå alkohol. Voksenfester med promille kan man ha når man har barnevakt. Jeg vokste opp helt uten alkohol i julen og har ei venninne som opplevde det helt motsatte. Klem

    SvarSlett
  4. Så enig med deg Unn, la julen være på barnas premisser og unngå alkohol. Voksenfester med promille kan man ha når man har barnevakt. Jeg vokste opp helt uten alkohol i julen og har ei venninne som opplevde det helt motsatte. Klem

    SvarSlett