tirsdag 11. desember 2012

Vinterhage og små stjerner av garn

Dagens lille reise i hagen
var vidunderlig...sola var nydelig, og himmelen
 klar og blå, en fantastisk førjulstid.





Og så har jeg heklet litt igjen...





Hylla er ikke ryddet, men pyttsan hva gjør vel
det. (Egentlig synes jeg det er finest når ikke alt er perfekt
- det er liksom meg). Dessuten er det enda noen dager til jul...

Oppskriften til disse små stjernene har jeg funnet på denne 
adressen, på den eventyrlige bloggen Attic24.
Fin uke til dere alle!

KLEM fra

6 kommentarer:

  1. Hei Unn. Det var en nyydelig stjerneranke du har heklet♥ Og såå fint med alle kopper og porselen i hyllen:) Vakkert med de lodne frøstander av klematis på portalen. Mye fint å se nå på vinteren også:) Det gjør godt med sol!
    Klem fra Ellen

    SvarSlett
  2. Flotte vinterbilder fra hagen din! Og for noen fine stjerner du har heklet! Det ble superfint over hylla di, som jeg syns ser ganske så ryddig ut :)

    SvarSlett
  3. Å så nydelige bilder Unn, hagen er vakker også om vinteren, alle årstider har sin sjarm. Koselige stjerner du har heklet, passer veldig fint i hylla. Jeg vil heller ikke at alt skal være perfekt, det må "leve litt" rundt meg :-) håper dagen din blir fin, klem fra sør

    SvarSlett
  4. Det er supert i hylla med de lekre koppene dine og de søte stjernene som pynt i tillegg:)Ja, det har vært strålende sol her også i flere uker:) Nå er det mildere og det har snødd:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  5. Så deilig med solstråler i hagen på denne tida. Sola hos meg er vekke no til heilt i slutten av Januar.
    Søte små stjerner du har hekla og laga fin girlander av.

    Ha ein fin trivelig kveld.

    SvarSlett
  6. Så vakre frostbilder fra hagen din.
    Masse fint du hekler. Ønsker deg en riktig så fin helg!

    SvarSlett