fredag 20. juni 2014

Alunrot, revebjeller, blå geranium med mer


 Hva mer kan man ønske enn et blått hjerte av geranium?
Ser dere "hjertet"???

 

 Rose Katharina Sophia er liten og vever på kanten av blå geranium.


Alunrot, revebjelle, rose Alba, blå geranium



Revebjelle i kremrosa




Hvit Delphinium

Jeg elsker hosta


Rosene er i ferd med å tette igjen rosebuen sammen med  clematis Summer Snow





Hostafamilien består av mange sorter, og liljene er vakre




Blå Delphinium mot blått i blått
Det er sånn, at jeg må klype meg i armen for å fatte hvor flott sommeren er. I dag er
 det kjøligere og en del vind, men det gjør ingen ting! Hver eneste dag er jeg i hagen og tar bilder,
og hver eneste dag finner jeg noe nytt i blomsterriket. Det er en fantastisk følelse.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar