onsdag 30. mai 2012

Dagens rose....

...Denne sto i flor i dag, jeg har vært så
opptatt med andre ting i hagen, at jeg ikke
har sett den i blomst før nå...ikke en gang knoppene 
har jeg lagt merke til...Plutselig sto den og lyste
mot meg. Derfor måtte jeg
ut og ta bilder...jeg elsker denne gulfargen, 
og det er to år siden jeg kjøpte dem.






Jeg mener disse rosene er i rugosafamilien,
men er ikke helt sikker...Fra i år av 
skal jeg bli mer systematisk når det gjelder
roser og navn. De nye jeg kjøper fra
og med i år, skal jeg arkivere navnene på,
sånn at jeg aldri glemmer dem igjen...det gjelder
også alt annet jeg planter.

God onsdags kveld til alle!

6 kommentarer:

  1. Den rosen var bare helt nydelig, og kjempefin gulfarge! Jeg skjønner hva du snakker om når du sier du skal bli flinkere til å arkivere navnene på rosene du planter og alt annet. Har det sånn selv, tror jeg husker alt, men er ekspert i å glemme:-) Så arkivering må nok til..

    SvarSlett
  2. Ojojoj.. Jeg får åndenød! Den rosen var superlekker! Jeg elsker lysegyle roser og denne var jo bare et himmelsk vakkert syn. En fin torsdag ønsker jeg deg. Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. For ei vakker rose, denne kunne eg godt tenkt meg.

    SvarSlett
  4. Åh for et vakkert syn....Rett og slett noe med det nydeligste jeg har sett :o)
    Nyt synet hver eneste dag.
    Klem :O)

    SvarSlett
  5. Kjempefin!
    Takk for bloggtips veldig fin!
    ha fin kveld! klem Hege

    SvarSlett
  6. WOW, dette var en flott rose. Tenk at rosene allerede har begynt sin blomstring. Herlig!

    Klem

    SvarSlett