søndag 27. mai 2012

Hvilken stemning...

...det blir når været er fint.
Varmen holder seg foreløpig, og det er en
fryd å knipse bilder i hagen, for noe nytt blomstrer
hver eneste dag, som her Aftenstjerne...


...og Gullregn...



...mine hvite rododendron...


...og den ferskenfargede...



...Heggen er så å si utblomstret...


...og storkenebben er på vei ut...



Ja, stort bedre kan det ikke bli...I dag
lufter det litt, og det synes jeg bare er
litt godt...da får jeg pustet litt...
Ved siden av hagearbeidet
hekler jeg nok en gang diagonalt, bilder kommer 
senere, når dingsen er ferdig.

PINSEKLEM

2 kommentarer:

  1. Takk for tipset! Jeg er nybegynner! Selv om jeg har hatt en fin hage i nesten 6 år nå, så har interessen vært laber. Synest det er så vanskelig... Heldigvis var de forrige eierene flinke med hage, og alt jeg har gjort er luke og klippe etc. Men nå har jeg begynt å like meg i hagen, vet ikke hvorfor, har liksom fått mer energi til å holde på ute, så nå får vi se hva som skjer...
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder! Det er helt nydelig ute nå:)) Jeg nyter hvert sekund! Jeg elsker aftenstjerner, de er et must! Såå utrolig skjønne:) Ønsker deg en herlig dag i hagen. God klem til deg fra Ellen.

    SvarSlett