tirsdag 1. mai 2012

HIMMELSK 38 "VELKOMMEN"

Velkommen inn i min lille (hage)hule!
Dette er utfordringen hos Helene denne
uka. Det skjer ulike ting i hager rundt omkring
i dette sommerværet. Det knoppes
både her og der, og det er så herlig! 
Tilogmed innendørs, som dere ser på første bilde
her, det ene mørkere enn det andre...



Gravmyrt


 Vårfloks

Svartsurbær

Alpeklematis

Gravmyrten er i full blomst, den er jo tidlig
ute alltid, og er flott fordi den er hardfør, bunndekker
og vintergrønn. Vårfloksen er i anmarsj...De brer ut seg kan man si...Fine planter. Blomstene på svartsurbærbusken
 er på vei ut, som dere ser 
(bilde nummer tre nedenfra), og nederst ser 
dere at min eldgamle alpeklematis er i full knopp...Stemorsblomsten
kommer seg mer og mer der den ønsker
velkommen på trappa.

En fin kveld til alle!

8 kommentarer:

  1. Så flotte blomar både ute og inne!

    Nyt våren-den er her!!!

    SvarSlett
  2. Det verkar vara väldigt mycket på gång.

    SvarSlett
  3. Ja takk, jeg kommer gjerne i blomsterparadiset, nydelig. Ha en fin aften.

    SvarSlett
  4. Flott med alle fargene vi får utover denne måneden. Flotte bilder.
    Ønsker deg en fin fin mai.

    SvarSlett
  5. Sikke et blomsterparadis du har - og sikke dejlige billeder. Jeg er blevet helt overvældet af alle de blomster, der pibler frem alle vegne, for jeg synes, at det er gået så hurtigt. Eller også er det bare mig, der ikke har været opmærksom?! :-)

    SvarSlett
  6. Oi..så masse fint som spirer og gror hos dæ, takk for hilsen inne hos mæ, ha en fortsatt fin mai kveld, hilsen Lisbeth <¨;O)

    SvarSlett
  7. Så fine bilder!
    Flott dag til deg! klem Hege

    SvarSlett