mandag 8. oktober 2012

DAGENS HØSTHIMMEL

Først og fremst; takk for alle koselige kommentarer
jeg har fått de siste dagene! Og takk til alle nye følgere og til
alle som har tatt lodd på min giveaway...
Og så; det er alltid en forventningsfull
stemning her i stua, mens man venter på den
glødende høsthimmelen...Den er bare vakker.





 Dagens himmel ses her, den var ikke 
på det mest glødende, men nok til at det ble noen
knips med kamera stikkende utenfor døra. 

Fin uke ønsker jeg alle som leser bloggen min!

















7 kommentarer:

  1. Nyydelig! Litt av en utsikt du har, og himmelen på høsten, den er bare magisk:)
    Ha ei god uke videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Åå så fint , det blir så magisk lys og farger på himmelen nå som solen er så lav.

    Ha en fin dag , Maritklem.

    SvarSlett
  3. Så vakker himmel over deg! Nyderlige farger i bildene dine!
    Fin uke til deg! -Margit-

    SvarSlett
  4. En aldeles vakker høsthimmel. God kveld til deg og nydelige bilder.

    SvarSlett
  5. Det var ein flott himmel med nydelige fargar!!
    Ha ei fin veke du og :)

    SvarSlett
  6. fine bilder:DDD Jeg håper på en vakker høsthelg, så jeg får tatt masse bilder, for vi skal på weekend-tur til Dalen i Telemark:DDD Og det blir liksom ikke det samme med øs-pøsende vær. Hilsen Grethe

    SvarSlett