fredag 12. oktober 2012

SUMMA SUMMARUM

I dag fikk jeg lyst til å mimre litt og laget kollasj som strekker seg fra VM i skiflyging i februar, en tur til Stockholm i juli og til roregatta her hjemme. Det sportslige i familien er det
 barnebarna som står for ;)...Når det kommer til sport for egen del, er jeg best på å bivåne det fra sofaen...
Men barnebarna forsøker jeg å følge så godt det går...


Jeg har oppdaget at telefonen tar ok bilder, så
mange av dem jeg har brukt her har jeg tatt med denne
nymotens "røreskjermen" som jeg kaller den, det
blir vel en treningssak det og...

KLEM

4 kommentarer:

  1. Det var ein herlig kolasj....kjekt med eit slikt flott tilbakeblikk :))
    Ha ei god natt ( eg er på nattevakt :)

    SvarSlett
  2. Fint å kunne se tilbake på det en har
    vært med på! Mange koselige bilder!
    God helg til deg!
    -Margit-

    SvarSlett
  3. Herlige bilder du har satt sammen! Og sånn "røreskjerm" ønsker jeg med veldig ;) ...og det er jo snart jul!!
    Hygg deg videre i helga - klem er sendt deg!

    SvarSlett
  4. Herlig collage som gir gode minner:))
    Så godt å kikke litt tilbake av og til:)
    Ha en fin søndag:))

    SvarSlett