mandag 15. oktober 2012

TREKNING av GIVEAWAY...taddah!

Tamtaram! Spent?
Jeg skal ikke dra dette særlig langt,
men gå rett på sak: Via Random org har jeg
hatt trekning på min siste Giveaway!!!
 
 
 
1) Lite vaskestell går til MarJE ...med bloggen
 
 
2) Kjeksboks flyr avgårde til Mandelhjärta...med bloggen
 
 
3) To søte skåler går til Marit med bloggen
 

 
Jeg får takke alle dere som har deltatt,
det har vært så veldig koselig! 
 
Og til dere som ikke vant; kanhende det skjer igjen,
på denne bloggen, ... hvem vet?
 
KLEM fra
 

8 kommentarer:

  1. Hei,
    Har eg vunne??
    Visst det er eg har du linka til feil blogg.
    Bloggen min er Hagen i svingen :))

    SvarSlett
  2. Å hildrandedu kor heldig eg er :)))
    Tusen hjertelig takk for premien.
    Glede meg til den kjem.

    SvarSlett
  3. Gratulere til alle vinnerne! Alltid kjekt vere med for sjansen til gevinst er no det ;-)
    Ha flott veke!

    SvarSlett
  4. Du verden! Det var virkelig hyggelig.

    Tusen takk! Jeg sender deg en mail.

    SvarSlett
  5. jeg har selv et giveaway om noen vil delta :)

    PS. Ikke glem å delta i trekningen av et av mine armbånd. Ta en tur innom bloggen min om du vil delta.

    http://ivett-design.tumblr.com/post/33421468006/120-likes-tid-for-giveaway

    SvarSlett
  6. Gratulerer til alle heldige vinnere av de fine premiene!
    Ha en god dag.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!

    SvarSlett
  8. Gratulerer til de heldig tre :-) og god kveld i stua til deg:0) klem klem :))

    SvarSlett