mandag 29. oktober 2012

MANDAGSTEMA - SOMMERMINNER hos HELENE

Det er alltid deilig å
mimre sommeren. Derfor må jeg
sende inn et bidrag hos Helene. 


Et lite kollasj ble det, uten roser...Jeg er nemlig veldig glad i erteblomster og million bells, så denne gangen ble det et kollasj med dem. Det er aldri vanskelig å finne minner fra sommeren,
og for meg som er hagegal er det naturlig å ta 
fram bilder fra varmere dager.
Hvis du vil se flere fine bidrag, kan du trykke
HER, så kommer du til Helenes blogg.

Fin mandag til alle kjære bloggere
og følgere som er innom bloggen min!



10 kommentarer:

  1. Nydelige erteblomster, De dufter så herlig også,
    Ha en fin kveld :-)
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/10/29/sommer-og-minner/

    SvarSlett
  2. Vakkert!! Idag har jeg gått og kikket litt i hagen og fundert på neste års prosjekter. Nydelige inspirerende bilder du har tatt :)

    SvarSlett
  3. Hei! Nydelig kolasj:O) Erteblomster er virkelig flotte og de får meg til å tenke på barndommen. Jeg husker at mamma fikk noen avleggere av erteblomst:O) Veldig sommerlig er det. Ha en fin uke, klem

    SvarSlett
  4. For et herlig kollasj med blomster Unn:) Savner allerede duften av erteblomstene..men om ikke lenge går jeg snart berserk i frøkataloger og frøfirmaer på internett. Rara Vaxter som er et svensk frøfirma, har vel den største samling erteblomstfrø jeg har sett:) Da er det ikke vanskelig å velge seg ut noen favoritter til hagen:)
    Milion bells er også en deilig plante!
    Ønsker deg en fin uke kjære deg <3 Klem Ellen

    SvarSlett
  5. Blomster er liksom sommer! Flott!

    SvarSlett
  6. Så herlige sommerminner!
    Ingen sommer uten erteblomster...og million bells er en utrolig blomsterrik plante:)
    Takk for du deler:)
    Ha en fin uke:))

    SvarSlett
  7. Her var det virkelig mange fine sommerminner! Godt vi har så mange fine bilder, så kan vi ta dem frem når det blir for mye vinter!

    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  8. Ååååå herlige sommerminner!!!
    Her er det berre å drøyme seg vekk.
    Ha ei fin veke :)

    SvarSlett
  9. Så koselig å se litt friske sommerblomster :D

    SvarSlett