mandag 25. mars 2013

Det spirer, det er vår - INNE

Ja, det er faktisk sant...Det
spirer bittelitt, men det er altså innendørs. Jeg har ikke drivhus og forsøker så godt
jeg kan å få noen småplanter som
kan plantes ut når telen har forduftet og
det er varme i lufta.



Bildet har jeg plukket opp HER


Denne står på kjøkkenbenken min, og
jeg syns den kommer seg...Astrantia major star of beauty




Diverse thalictrumtyper, iriser og astrantia har
jeg plantet


Fra HER



Jeg har sådd mange slag, det skal bli spennende å se på de ulike typer
ettersom tiden går...
 Thalictrum delavayi, Astrantia major 
star of beauty, og thalictrum rochebrunianum
er noe jeg håper vokser seg sterke, slik at de blir klare for vårspretten! I år har jeg

Ja dette var en aldri så liten titt
 fra mine små spirer...


3 kommentarer:

  1. Spennende "spiretider" for deg utover nå skjønner jeg ;)

    Ønsker deg fine dager!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Åh for noen nyydelige stjerneskjerm spirer Unn!!! jeg synes de er vanskelige å få spiring på..du har virkelig grønne fingre:-)
    De er jo så vakre. og så ser jeg du har handlet en nyydelig thalictrum skjønnet fra Botanisk verden:-):-) kjenner igjen etiketten;-)
    Ååh dette kommer til å bli såå vakkert i hagen din<3<3<3
    mange klemmer fra Ellen.

    SvarSlett
  3. Åh, det er så herlig med spiring. Håper du får mange flotte planter!

    Klem Vivi

    SvarSlett