fredag 15. mars 2013

Når livet våkner...HIMMELSK

Velkommen til to nye følgere!
Det betyr mye for meg at nye kommer til
fellesskapet som jo en blogg er.

Mitt bidrag til denne ukes himmelsk,
er to nye kollasjer med bilder fra sommeren 2012. Mmmm...herlige trær og busker som
blomstrer tidlig...
Jo, det er 15 kuldegrader og litt snø
fremdeles, men det gir en liten
vitamininnsprøytning å se på disse
bildene fra i fjor.







Dette er virkelig himmelsk for meg, 
og i dag skal jeg hekle noen
småttiser som skal pynte opp til påske,
bare vent, så skal dere få se!

God helg til alle bloggvenner
og ellers dem som stikker innom!
Flere fine bidrag finner du hos PETUNIA

14 kommentarer:

  1. Wunderschöne Fotocollage, herrliche Blumen.
    Dein blog gefällt mir sehr gut.
    Vielleicht besuchst Du mich ja auch mal,ich würde mich freuen.
    Liebe Grüße
    Jutta

    SvarSlett
  2. En nydelig collage.
    Godt å kunne frembringe noe som gleder andre, tenkte jeg, da jeg så på hekleriene dine.
    Så litt på sidelinjen.
    Jeg lurer på om jeg kan legge deg til på "Bestemorsiden" der prøver jeg å samle beste-mødre og -fedre som blogger.
    Ha en flott dag.
    Mormor K

    SvarSlett
  3. Tror du ikke det ble feil slik at kommentaren min forsvant. :(
    Blomsterkollagene dine er alldeles fantastiske. Blir så man gleder seg enda mer til sommeren ved å se på dem. Men vi har en nydelig vintervær her nå, så det er ikke så galt likevel. Sol, snø og flust av minusgrader.
    Ønsker deg ei riktig god helg!

    SvarSlett
  4. Heisann!

    Gjett om vi gleder oss.... og du gjør lengselen enda større med disse fantastiske collagene ;:OD)

    SvarSlett
  5. Så himmelsk Unn, bildene er vitaminpiller for meg i snøværet.
    God helg fra Marit.

    SvarSlett
  6. Dejlige billeder - jeg længes efter sol og blomster og håber, sneen snart smelter :-) Rigtig god weekend!

    SvarSlett
  7. ÅÅÅ, hvor mange delikate og varme collager du lager. De er bare en nytelse for øyet. Koser meg hver gang jeg kikke innom blomsterhavet ditt:) Ha en fin helg.

    SvarSlett
  8. Her var det virkelig varm sommer og full blomstring! Herlig!

    Klem vivi

    SvarSlett
  9. Nydelig, nydelig :) Virkelig himmelske bilder. Det er bare å glede seg til våren, og forhåpentligvis kommer den snart.

    Takk for hyggelig besøk og kommentar på bloggen min.
    Riktig god helg til deg :)
    Hilde.

    SvarSlett
  10. oh, such pretty pics! looks like spring :)

    SvarSlett
  11. thanx for sharing with weekend flowers! :)

    SvarSlett
  12. Så deilig vårfølelse man får av å se dine flotte kollasjer! Ha en god helg :)

    SvarSlett
  13. Underbara blommor! Vi har -15 just nu och snö finns det ännu hur mycket som helst.

    SvarSlett
  14. Beautiful collection! Hope you'd find time to visit my entry.

    SvarSlett