lørdag 30. mars 2013

Jeg fant jeg fant


Noen ganger blir det litt
ommøblering på heimefronten. Og i dag
er en sånn dag. Jeg trengte mer oppbevaring
og gikk til innkjøp av en vakker, gammel kommode på Finn, med store, dype skuffer. Da den skulle plasseres, måtte noe annet småtteri vike. Men det ble bra. Jeg fikk plass
til det meste, og ikke minst fant
jeg denne nipsegjenstanden, for noen ganger elsker jeg nips.






Denne krukka eller skåla hadde jeg helt glemt, og
ble glad for å finne den. Sånn er det når man rydder litt...



Kommoden tilfredsstilte mitt behov, og da er
jo alt bra. Jeg fikk plassert masse nede i skuffene, og da ser alt
ryddigere ut...

Så dette ble min lille pyssel i dag.
 Nå skal jeg kose meg med håndarbeid og en engelsk film på NRK. Jeg er jo anglofil på min hals.

Fortsatt god påske
til alle dere som besøker bloggen min!

KLEM fra Unn
 


2 kommentarer:

  1. Artig å ommøblere litt, og som du sier, da dukker gjerne noe du har glemt opp ;)
    Kommoden var flott! Og det er så godt når man har gjort slikt, kjenner igjen følelsen!
    Ha en flott dag!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Kjekt med litt endring.

    Flott April til deg :-)

    SvarSlett