lørdag 6. juli 2013

Lykkefund på vei - og Harlow Carr

Det er tredje året med Lykkefund,
og det første der den er full av knopper.
Og det er jeg veldig fornøyd med... ;)
...som jeg har ventet på at den
skulle gro seg til!


Harlow carr, David Austin






Lykkefund



Lykkefund
Det hender jeg er utålmodig, men som hagegal 
viser  det seg at det ikke lønner seg. Tålmodigheten blir satt
 på prøve, men en får lønn for strevet til slutt, som her,
en Lykkefund som vokser mot himmelen.
Jeg må bare komplettere med et større
klatrestativ...og det skal nok ordne seg ;)

Det linkes til
MALEVIK og Saturday Show Off!

Ønsker alle en fin helg

Unn



1 kommentar:

  1. Nydelig! Jeg er utålmodig, hjelper ikke i hagen som du sier, der skjer alt til sin tid uansett. Ferdag fant jeg villvin som jeg har vært på jakt etter i flere år. Den skal klatre opp stolpen og taket til vedskjulet...med årene. Klemmer Pam

    SvarSlett