mandag 15. juli 2013

Sommerfuglbusk i full knopp er himmelsk vakker


Denne gangen har jeg fått en annen variant
av sommerfuglbusken, men denne er lysere
 blå og minst like vakker. 
Jeg husker godt første gang jeg stiftet
bekjentskap med den...det var en
gang i Gøteborg Botaniske Trädgård.

 
Fra egen hage, peoner, delphinium.



Fuglebadet er i bruk døgnet rundt...




Snella ser på utsikten på toppen av gjerdet mens sommerfuglbusken er himmelsk vakker

Sola skinner og himmelen er blå...en nydelig 
kveld, og jeg skal ut og plante. Det
er helse i hver jordklump, eller i hver liten
torne som stikker her og der.

Et ønske om en fin uke til alle! 


Unn 






5 kommentarer:

  1. Så vakkert det fuglebadet er! Her bader fuglene i bekken ned til dammen, og det gjør de hele tiden. Godt at de har litt vann å kose seg i. Sommerfuglbusken din var veldig fin!

    SvarSlett
  2. Hele hagen din er himmelsk vakker!! Sommerfuglbusken også. Det er sånn en myk og harmonisk atmosfære i hagen din. Alltid fint å kikke innom den:)

    SvarSlett
  3. For noen nydelige sommerbilder fra hagen din. Så mye vakkert som vokser der! Jeg var ute og plantet ut villvin igår klokka elleve :-) du har helt rett i at det er helse i en hage. Ønsker deg en fin sommerdag, klem Pam

    SvarSlett
  4. Jeg ble også helt grepet av stemningen i hagen din. Nydelig ! Anne

    SvarSlett