mandag 30. april 2012

Her har du meg...


For å si det enkelt; her har du meg:
Roser, blonder hele året, og Mårbacka når
våren kommer.
Foreløpig står pelargonene inne, 
men når det blir varmere 
i været da skal de få komme
ut og vokse seg frodige og grønne.





Dette er fransk blondekunst,
antikke og deilig gamle. Kun noen
knøttsmå slitasjer, men ikke'no å snakke
om! Jeg er så glad i dem. Og
lysestaken er jeg også utrolig glad for,
kjøpt for hele 30 kroner i en bruktbutikk.
Synes den er dekorativ!

Fin, ny uke til dere alle!


4 kommentarer:

  1. Så vakkert, da! Nydelig med den rosa blomsten og den skjønne blondegardinen! Veldig spesiell!
    Så lett og luftig! Ha en vakker dag!
    -Margit-

    SvarSlett
  2. Ååh herlighet for noen nyyydelige blondegardiner du har!!! Sammen med den rosa pelargoniaen så ser det bare himmelskt vakkert ut:)) Skjønner godt at du er glad i disse:) Lysestaken var også veldig sjarmerende. Ønsker deg en herlig dag og en fin 1 mai. Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. Så nydelige blondegardiner, duker, lysestake, og ikke minst Mårbackan. Jeg har visst mye av de samme glede som deg- Her vokser også pelargoniaene , og gjør seg klar til en ny sommer.. Men så vakre gardiner har jeg ikke, men man kan jo drømme om.... Ha en fin kveld, og 1..mai Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig blomst som passer helt perfekt til en blondegardin.

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett