søndag 2. september 2012

GIVEAWAY - jammen på tide!

Det er et år siden sist nesten, synd å si
det, men sant. Jeg har hoppet over mange runde
tall...Denne gangen skal jeg slå på
stortromma og sørge for en real
giveaway.

Det blir tre premier idet bloggen runder 30000 besøk,
og denne gangen er jeg litt raus synes jeg selv, hihi...

1) Hovedpremie til førstemann som blir trukket ut:
Lite, engelsk vaskestell


2) Til den som blir trukket ut som nummer 2:
Antikk, engelsk kjeksboks i porselen fra
Devon/Fielding, med EPNS i hanke, lokk og ring,
 med masse patina.



3) To skåler i glass fra Fenton, konfektskåler 




1 lodd er kommentar på bloggen under dette innlegget.

2 lodd er at du legger deg til som følger 

3 lodd er at du linker til denne giveawayen på din blogg
med det øverste bildet.

Trekning skjer den 15. oktober via Random.org.


56 kommentarer:

  1. Wow, det er noen utrolig flotte premier. Ønsker lykke til med giveaway :)

    SvarSlett
  2. SÅ flotte ting!
    Kommentar og følger her!

    Fin september til deg B-)

    SvarSlett
  3. Hei Unn:) Så raus du er! Flotte gaver alt sammen. Det ble full pott på meg tvi tvi;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Fine gaver!
    Vil gjerne ha 1 lodd,

    Klem,

    SvarSlett
  5. Kjempe flott give away. Jeg kommenterer og følger deg!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  6. Så fin give away.
    Tar gjerne ett lodd

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  7. Gratulerer Unn! Flotte tall og FOR noen gevinster du har!
    Jeg blir gjerne med på feiringen og tar
    2 lodder:))

    SvarSlett
  8. 1 lodd. :)

    Hilsen.
    Tara Knauss
    knausst@yahoo.com

    SvarSlett
  9. Jeg er med, 1 lodd
    lisbeth n

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  10. 3 lodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  11. Så flotte premier du gir da. Jeg la meg som følger og tar 2 lodder. Grattis med dine mange treff.
    Klemz

    SvarSlett
  12. 3 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  13. Sjeldent vakre ting i din rause giveway! Tusen takk at du vil holde den for oss!
    1 lodd håper jeg på.

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Så flotte premier da! Da blir det tre lodd på meg :-)

    SvarSlett
  15. Jeg er med, jeg prøver et lodd :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  16. Gratulerer med rundt stort tal!!!
    Flotte gevinster du har.......
    Då vert eg med på feiringa med 2 lodd...:)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med flotte tall! :)
    Jeg prøver gjerne lykken med full pott. Lekre saker du gir bort! :)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  18. Ønsker å være med! :)
    1 lodd på meg.

    Hilsen Charlotte

    (charlotte_jorkjen@hotmail.com)

    SvarSlett
  19. kjempefine premier.
    prøver meg på lodd 1.

    SvarSlett
  20. Kjempefin give away , jeg vil gjerne ha 3 lodd:)

    SvarSlett
  21. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  22. Flotte premier:D Jeg kan jo drømme om kjeksboksen, da jeg har en fra før av i gull og med blå revebjelle på. Det blir to lodd på meg:DDDD Klemmings Grethe

    SvarSlett
  23. Heisann! Er gjerne med og tar lodd for kommentar og følger! Krysser fingre for den nydelige kjeksboksen! :)
    Finfin onsdag til deg!
    LenaE

    SvarSlett
  24. Super premie!

    3 lodd på meg :-)

    Klem Stina
    stina_rule@live.no

    SvarSlett
  25. Å,så fine premier! Speislet den første! Det hadde blitt en super gave.

    Blir med, tar 1 lodd :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  26. Jøje mæ, for noen flotte premier du legger ut!!
    2 lodd til meg, klem til deg;)

    SvarSlett
  27. Jeg er med, 3 lodd, kommenter og lagt meg som følger:)
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg har gjort alt, så full pott på meg, http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/09/giveaway-hos-tins-rose.html

    Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  29. Å så flotte gaver da.
    3 lodd på meg.

    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  30. hvor er det fint, 3 lodder:)

    SvarSlett
  31. Tar 2 lodd:) så utrolig mye fint <3
    Ønsker deg en fin uke.
    mvh Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Helt utrolig flotte gaver,
    Og med den herlige bloggen din, så er jeg ikke forbauset over stort besøk.
    Jeg trodde jeg hadde vært og meldt meg på for lengst, men nå er jeg med.
    Og tar 3 vinner lodd,
    Ha en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  33. Jeg er med! Full pott her :)Såå mye fint, har lyst på altsammen ;)!

    SvarSlett
  34. blir veldig gjerne med for sånn flotte premier! =)
    tar 3 lodd for kommentar & følger =) <3

    *Krysser fingrer & tær*

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  36. Litt av noen premier du har! Jeg er blitt medlem!

    SvarSlett
  37. For noen flotte premier!! :D Tar full pott jeg, 6 lodd :) Og så krysser jeg fingre og tær :)

    Gratulerer med mange besøk! :)

    SvarSlett
  38. Hei!
    Jeg synes det er rart at denne konkurransen ikke har fått flere kommentarer, med tanke på hvor fin premien er!

    Jeg tar gjerne 1 lodd

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Jeg krysser fingrene for at det holder med 3 lodd :).
    anniren20@gmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg tar 3 lodd, kommentar og følger. Krysser fingrene for de flotte premiene.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  41. Jeg prøver lykken med 6 Lodd.
    Har så og si nettopp startet egen blogg,så har laget ett litt stort innlegg på min blogg om din Giveaway.
    Håper det går bra at jeg har lagt inn alle tre bildene av premiene:)
    Trykker dem på bildene så kommer dem inn på din blogg.
    Her er adressen til min blogg,å innlegget :)
    http://moromedmeg.blogg.no/1349215519_giveaway_hos_tinsrose.html
    Ønsker deg en fin uke videre
    Krysser fingrene og håper på vinnerlykken.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Deltar gjerne i trekningen med 3 lodd :)

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  43. Gratulerer med fine tall på en fin blogg! Helt utrolig flotte premier du gir bort, som jeg gjerne vil være med på å trekke 3 lodd på. Hjertelig takk!
    Ha en god kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  44. Ett lodd til meg :) Mvh Ann-Heidi
    ahrotnes@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  46. Oj!! Her blir det full pott på meg også;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  47. 2 lodd på meg, delt på fb siden jeg ikke har blogg;)

    Marita romfo

    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Så fine ting <3 jeg har ikke blogg, men har delt på facebook:)

    Mvh Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  49. Hei på deg!

    Så synd at jeg ikke har blogg, og så synd at jeg ikke aner hvordan man blir følger. Har forsøkt hundre ganger på alle blogger rundt omkring, men aldri ønsket det så sterkt som nå!!
    Dette var noe av det nydeligste jeg har sett i hele mitt liv. Jammen var de romantiske i gamle dager!!!!
    Får håpe på at jeg trekker lykkeloddet da!!
    Min datter og svigersønn har to hytter de kommer til å arve, så dette hadde vært topp enten på hytta på Filefjell eller på Melsjøen ved Nordseter/Sjusjøen.

    Vennlig hilsen Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  50. Heisann, jeg vil være med og tar to lodd (kommentar og følger). margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  51. Hei.
    Jeg vil gjerne vinne. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Mvh Andrea

    SvarSlett