fredag 28. september 2012

HIMMELSK

Det er en sommerblomst som går
igjen i de fleste hager vil jeg tro...Million bells.
I år har ikke plantene mine vært like fine som de pleier,
jeg kjøpte nemlig en blandingstype med tre farger; rosa, blå og hvit. De har jo blomstret, så jeg skal ikke klage, men ikke på
samme måte som de pleier...






Det spørs om ikke det er bedre å kjøpe de
"vanlige" med en farge, da blir det på en måte som med
ungene, det er bare en om gangen, som får oppmerksomhet...Det
er jo ofte det enkleste. Trivselen blir bedre:))
Dette er også mitt bidrag til ukas HIMMELSK.

God helg dere! Vi blogges igjen.

2 kommentarer:

  1. Kjempefint....ein draum tilbake til sommaren. Takk for det.
    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  2. Den var jo riktig flott, men jeg skjønner hva du mener. Ensfargede er de jeg liker best også. Disse hadde jeg mye før. Takk for at du minner meg på de. Kanskje jeg skal ha en sånn ensfarget til neste sommer :-)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett