mandag 10. september 2012

Roser på roser og heklenål

Sommeren er ikke over hva roser angår,
de kommer igjen og igjen. De som remonterer er
jo bare supre. Disse bildene tok jeg i går, og jeg ser jo
at det går i mye rosa hos meg...Her har vi Leonardo da Vinci,
Bonica, Astrid Lindgren, Schneewittchen og Heritage, selvfølgelig,
den er bare utrolig. Så det vil nok komme flere roser hos dem jeg
har innen frosten kommer for fullt...for nå kommer de igjen med knopper...så følg med! ;)


g










Men jeg har så smått begynt med et bølgeteppe, et slumreteppe, som jeg hekler i mange farger...herlig. Jeg elsker hekleprosjekter,
så lett å ta med seg eller bare ta fram når en føler for det.
Fint å ha i fanget og se på TV samtidig, mye enklere enn et strikketøy synes jeg.

Jeg ønsker dere en finfin uke alle sammen!
Og glem ikke giveawayen min!


6 kommentarer:

  1. Nydelig roseblomstring hos deg! Veldig kjekt med roser som remonterer, så varer gleden lenge. Jeg er også glad i rosa fargetoner i hagen.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Denne rosen er min favoritt, for den er hardfør og nydelig!!
    Flott teppe på gang også, ser jeg;)
    Flere varme grader her i dag, utrolig;)
    Klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Så nydelige roser som står så flott enda! Hekleriet så mykt og godt ut, med nydelige farger.
    Ha en god kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Du har SÅ mange nydelige roser i hagen din :)
    Jeg "planlegger" å anskaffe meg 3 roser til våren, men vet ikke helt hva. Kanskje du kan hjelpe meg?
    De skal være rosa eller mørk rød, klatre og like seg i god i (forhåpentligvis) solveggen her i Engerdal :)
    Takk for hyggelig kommentar i bloggen - liker teppet ditt godt :)
    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
  5. Roser er flotte saker. Leonardo da Vinci er en vinnar hos meg. Den toler alt av vær og vind, står der like flott og den blomstrar heile tida.
    Deilige fargar på teppet ditt....og kjekt å ha noko i hendene når tv-en står på:)

    SvarSlett
  6. Her i byen blomstrer fra tid til annen, mens på campingen var det mer eller mindre stopp for en stund siden. Ellers har jeg en plan om å hekle meg et slikt teppe snart. Må bare finne det riktige garnet og de riktige fargene. Klem Grethe

    SvarSlett