onsdag 26. september 2012

Jeg har vært en tur i bloggørkenen...

Det har vært en smule bloggtørke hos meg, og litt dårlig med kommentarer til alle mine bloggvenner, men jeg tror det har bedret seg noe. Noen dager med hekling, og det kommer seg...For litt andre sysler enn blogging duger bra som medisin.
Disse bildene tok jeg på mandag, da himmelen var så blå
og sola skinte. Men i dag regner det i ett. 

  










Jeg hekler bølgeslumreteppe, som skal bli et skikkelig koseteppe...
hvis det blir ferdig da. Akkurat nå er det veldig deilig
terapi å hekle.

Fin onsdag til dere alle!

7 kommentarer:

  1. Bloggtørke er vel noe de fleste opplever tror jeg. Så det er bare sånn det er. Koselig at du er tilbake :-)

    SvarSlett
  2. Jeg er i den ørkenen selv..jeg får laget innlegg, men er dårlig på besøk for tida går fra meg, ille..
    Nydelige bilder, og teppet blir lekkert!!
    Kos dæ videre denne uka, klem;)

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake! Det hender at bloggtørken kommer, men det går heldigvis over etter ei stund!

    Kjempe fine høstbilder du har tatt fra hagen!

    ønsker deg en fin kveld! klem

    SvarSlett
  4. Ja..vi opplever alle dette fenomenet av og til...men det er godt du er tilbake:))
    Nydelige sol-blomster-bilder fra deg:))

    SvarSlett
  5. Flotte blomsterbilder med sol og blå himmel!
    Det er ikke alltid man har like mye overskudd til å skrive blogginnlegg og kommmentarer, sånn er det bare.
    Nydelig bølgeteppe du lager, med friske farger til å bli glad av.

    SvarSlett
  6. Kjekt at du er her igjen!!!!!
    Så nydelige sol-blomster bilder...herlig.
    Flotte fargar på heklateppet ditt.

    SvarSlett
  7. Vakre bilder:DDDD Jeg lider ikke av noe bloggtørke, men heller et behov for å evaluere bloggingen. Men så lenge jeg syntes det er morsomt, og jeg har noe å blogge om, så går det greit. For det er vell det jeg syntes er det vanskeligste: Finne på noe å blogge om, som ikke er en kopi av andre. Og så var det det med å få lesere, da........ klem Grethe

    SvarSlett