søndag 30. september 2012

SKJEGG og GYLLEN BUNN

For et par dager siden satte jeg anemoneløker,
sånne jeg så i Keukenhof i begynnelsen av 2000-tallet. Et stort felt var fylt med lave anemoner. Senere satte jeg noen i en kasse der
jeg bodde før, og de kom som et skudd.
I dag sendte jeg min kjære
ut i skogen bak huset her for å sette mange løker frittilaria. Dem har jeg  lengtet etter, for det hadde jeg også i min forrige hage.






Skogbunnen var gyllen og fylt med tåkeskjegg,  og 
det lille eiketreet vårt er så vakkert. Det skal få stå.
Forøvrig er det stille søndag her, med tåke
i dalen. Kanskje sola kommer utover dagen?

Fin søndag til dere alle!

2 kommentarer:

  1. Det var tåke her også i dag tidlig, men nå skinner sola! Deilig med sol nå på denne tiden av året. ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Fine skogsbilder sjølv med tåke....stemningsfulle.
    Ha ein fin ny månad.

    SvarSlett