lørdag 5. januar 2013

Det er lov å drømme...

Som jeg skrev i forrige kollasjinnlegget,
kommer jeg med fortsettelsen fra mai tilogmed
juni, som er delt opp i tre. Utrolig hvor mye
det blir i løpet av sommerhalvåret...

MAI del II



JUNI del I



JUNI del II



JUNI del III


Det er godt å mimre tilbake til
2012 sesongen, så deilig med gode minner,
og noe fint å se fram mot. Som friske
vårtegn, lange sommerkvelder og augustregn...
Det er lov å drømme, og noen av drømmene
deler jeg med dere her.

God helg til alle!
Også bidrag til HELGEGLEDER hos VIVI

8 kommentarer:

  1. Herlige draumar!!
    Så fine kolasjar...dette vert eg virkelig inspirert av.

    Ha ei fin helg.

    Klem MarJE.

    SvarSlett
  2. Bildene dine gjør at jeg får lyst til å ta fram hagebøkene og lese og planlegge. Alt ligger under snøen nå, men hva med å ta kaffekoppen i hendene og sette seg på trappa og myse litt utover...leke med noen ideer...ja det tror jeg jeg vil gjøre idag :-) takk for nydelig inspirasjon fra din skjønne hage. Klem Pam

    SvarSlett
  3. Nydelige junibilder! Det var akkurat det jeg trengte nå. Her er det mildt, men vått og grått, typisk vestlandsvær.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Ja, det gjør godt å mimre litt og varme seg på vakre farger og blomster. Nydelig kavalkade du har laget.

    SvarSlett
  5. Du har mykje flott i hagen din:) Vinterhalvåret byr ikkje på så mykje prakt i hagen, men keiserbusken min har no faktisk blomstra i eit par månadar:)

    SvarSlett
  6. Åh, det er så flott å se blomster og sommer. Tenk at nå går det mot lysere tider, og da er det snart hagesesong igjen.

    Kjempe hyggelig at du ville være med på Helgegleder! Klem

    SvarSlett
  7. Visst är det underbart att se tillbaka och minnas hur fint det var, Då minns man inte regnet som kom.O
    nej.Ha en fin kväll
    Kram meta

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så mange fine bilder du deler, som absolutt bidrar til at vårlengselen blir enda større :-)
    Ha en fin uke, hilsen Rita

    SvarSlett