torsdag 17. januar 2013

Gode minner er gode å ha...

En dag i Bryssel, for ca femten år siden,
fikk jeg øye på denne søtnosen i et butikkvindu. Ekte porselen,
silke og blondekjole, og et slitesterkt hår...to søte
hender med smilehull og føttene likeså...jeg kunne ikke
stå i mot, selv om prisen var ganske stiv, for å
si det sånn. Den måtte bli med hjem...











Barnebarna har hatt glede av den, og jeg, 
der den har sett ned på meg med de milde, blå øynene
 fra hylla si. Noen minner følger en hele livet.
Jeg har sluttet å handle med store ting
fra utlandet...jeg kjøper små ting som virkelig
taler til meg. Og gode minner er gode å ha.

Ønsker alle kjære lesere en god helg,
ei uke flyr så fort, det er mandag...og før en 
vet ordet av det er det fredag igjen,
i morgen vel å merke. 

Klem :)








5 kommentarer:

  1. Ååå så nydelig dukkemor,elsker dukker jeg. :) Flott blogg også. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Slike flotte ferieminner er gode å ha. Jammen koselig for både store og små.

    Ha ei god fin helg du også.

    Klem MarJE.

    SvarSlett
  3. Denne var virkelig søt. Skjønner veldig godt at du måtte ta med henne hjem!

    Klem

    SvarSlett
  4. beautiful little doll:) good that you bought it!

    SvarSlett
  5. Så søt hun er, noen ganger er det enkelte ting som bare må bli med hjem :-). Takk for at du delte og en fin helg til deg Unn, klem Pam

    SvarSlett