torsdag 31. januar 2013

ET HERLIG BESØK...HIMMELSK

Kjære alle følgere, alle dere som er innom
av og til, og dere som tilfeldigvis kommer innom; jeg sier bare VELKOMMEN hit!
Forleden dag kom en flokk dompaper,
og jeg var ikke sen om å ta fotoapparatet fram, de er
jo et slags høydepunkt i januar,  når det er på det
 mest vinteraktige!


























Jeg får nesten tårer i øynene når jeg ser 
noe så vakkert. Det eneste som var litt trist, var
at sola ikke tittet fram, men det er sånn her 
i livet; man kan ikke få alt...og det er
nesten godt. 
Nå venter jeg bare på Petter Ekorn, han har ikke
dukket opp ennå, men det er om å gjøre og være tålmodig.
En vakker dag kommer han med hele hurven tenker jeg.
For det er flere i familien, nemlig. Da steller
de i stand med akrobatikk på høyeste
plan, så jeg blir bare sittende veldig lenge og se på
hvor flotte de er!



9 kommentarer:

  1. Å de er fine! Et hyggelig besøk og en soleklar favoritt på fuglebrettet:)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, fra hagefugl tellinga forrige helg eller?

    SvarSlett
  3. Helt klart en favoritt på brettet her også :)
    Flotte bilder!
    Ha en flott torsdagskveld :)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder av dompappene! Skulle ønske noen tok turen innom meg også. Jeg har ikke sett dompapp siden jeg var barn.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Ja, dei er fine fuglar:) Men det er jammen mange år sidan sist eg såg ein av dei her.

    SvarSlett
  6. Nydelig. Man går aldri lei av å studere de vakre fuglene!

    SvarSlett
  7. Dompapen er jo så vakker. Det er jo riktig hverdagsglede å få disse på brettet. Og ekorn da-de er jo helt utolig søte med sine akrobatiske øvelser :-) Jeg vokste opp med riktig mange ekorn, men hjemme ved sjøen har vi desverre ingen. Trodde faktisk de var i ferd med å bli utryddet. Kos deg med dyrelivet i hagen og fortsatt god helg :-)

    SvarSlett