onsdag 2. januar 2013

Fugleliv på sitt beste - HIMMELSK

 Dagen i går gikk med til litt titting på
fuglene. Jeg har hatt en makrolinse liggende
som jeg prøvde for første gang. Og det er en opplevelse
å følge med på fuglelivet...




Tenk om jeg hadde fått med hele fuglen på dette bildet...

Spettmeisen går vanligvis opp ned, men ikke i går...




Både flaggspetten og ekornet glimret med
 sitt fravær i går, men de kommer nok...Og så
venter jeg på dompapene.
Men det er i hvert fall et yrende liv...
God uke til dere alle!
Flere bidrag finner dere HER
hos PETUNIA

9 kommentarer:

  1. So cute birds, loved their nest:) very good snaps of the nature around you :)Have a great day ahead!

    SvarSlett
  2. Godt nytt år Unn!
    Sååå flotte bilder du har tatt av fuglene!
    Jeg har min foringsplass litt langt unna...så jeg får ikke så fine bilder som dine...så jeg gleder meg over dine flotte blinkskudd:))

    SvarSlett
  3. Det er artig å ta bilder av fuglene. Likte godt bilde nr 3 ;)
    Med makrolinsa kan du få med så mange fine detaljer!

    Ha ei flott uke!

    SvarSlett
  4. Å så fine de er og flotte bilder Unn.
    Godt nytt år til deg også, Maritklem.

    SvarSlett
  5. Himmelsk flott innlegg dette!
    Ha et supert nytt fotoår!

    SvarSlett
  6. So beautiful! Wishing you a blessed New Year from beneath this beautiful sky we share!

    SvarSlett
  7. Herlige bilder, elsker dyrelivet rundt huset. Har lekt med tanken om et viltkamera et sted her oppe, men sålangt har det blitt med tanken siden det alltid er noe annet som trenger å kjøpes :-)

    SvarSlett
  8. Herlige bilder, elsker dyrelivet rundt huset. Har lekt med tanken om et viltkamera et sted her oppe, men sålangt har det blitt med tanken siden det alltid er noe annet som trenger å kjøpes :-)

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder av de søte småfuglene. De er til stor glede i hagen.
    Hyggelig du vil følge min blogg:)

    SvarSlett