fredag 25. januar 2013

HEKLING er GØY!


Jada, nå er det helg, og jeg har tenkt å fortsette
 med hekling der jeg slapp sist...det er avslappende
og gøy også! Det er mange oppskrifter på nettet, også
enkle ting for nybegynnere. Så har du tid og lyst er det
muligheter for alle!












Da er det bare å sette seg ned og legge bena på
en stol...og nyte livet i ro og mak...det skal i hvert fall
jeg...denne helgen.
Ønsker alle en fin weekend
med mest mulig kos og samvær med familie
eller venner. Eller alene...for det 
går an...å være i selskap bare
med seg selv og nyte stillheten. Jeg var enke
i 11 år og vet at det er mulig...
STOR KLEM
fra
Dette er et bidrag også til Vivis helgegleder

6 kommentarer:

  1. Kan se at kjærligheten din til blomster kommer til uttrykk gjennom heklenålen også, kjempesøte. Kos deg masse i helgen og nyt fuglebrett og hekletøy. Bare kjøttmeis hos meg for tiden, men herlige er de. Klem Pam

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri hekla, så dette er kunst for meg. Gud, så flotte figurer og blomster som du lager!

    Ønsker deg en fin fredagskveld! klem

    SvarSlett
  3. Smiler her jeg sitter, helt alene og med masse heklegarn rundt meg - kunne ikke funnet på noe bedre akkurat nå. Og det er sant som du sier - hekling er gøy!
    Ha ei superflott avslappende heklehelg :) Klem!

    SvarSlett
  4. Skal si du tryller fram de herligste ting med heklekroken! Nydelig de små blomstene og sommerfuglene! Tror sannelig jeg må prøve meg på en sommerfugl!
    Fint innlegg her under også av fuglene dine! Ønsker deg en vakker helg! -Margit-

    SvarSlett
  5. Veldig fine heklerier. Fekk heilt sommarfølelse av å studere dei.
    Koselige ord også.
    God helg til deg.
    Klem MarJE.

    SvarSlett
  6. Vilka söta fjärilar du virkat.
    Har för ont i mina fingrar så det blir inget virkat för mig.
    Ha en fin söndag
    Kram meta

    SvarSlett