tirsdag 29. januar 2013

Roser og broderier...

Disse søte vennene kom 
til oss i helgen, en hel flokk...Som jeg har ventet
på dem...Flere bilder kommer siden.



Det er ekte tøvær i dag...regn og vind.
Men inne har jeg hatt det fint tørt og varmt...og tok fram 
esken som var den første jeg brukte decoupageteknikk på,
jeg er så glad i den. Den har blitt slitt og fått
litt patina...En madonna og noen roser er
heller ikke feil, selv om jeg ikke akkurat
fant yndlingsfargen...nemlig ferskenrosa...men men...



















Roser kan uansett aldri bli feil...

Jeg håper faktisk at regnet går over til snø...mye kosere...
bare så det er sagt...kan jo alltids vente på
greie værguder da...
Klem fra meg,

8 kommentarer:

  1. Hi! Beautiful pictures and I nominated you in my blog http://hindustanka.blogspot.in/2013/01/apple-pie-cutie-pie-and-holidays.html
    , please, have a look.
    Have a fabulous day!

    SvarSlett
  2. Hei og god tirsdag.
    Så storfint besøk du har på fuglemateren din, de er så flotte.

    Nydelige roser, jeg likte fargen.
    Kos deg inne i mildværet det har bare blitt sørpe her også i dag.

    Marit.

    SvarSlett
  3. Fine fuglar du har i hagen, eg trur ikkje dompapen er rundt om her.

    SvarSlett
  4. Herlig med slike gamle minner på hva man laget for første gang. En nydelig boks!
    Madonna og roser hørte virkelig sammen! Nydelig....
    Ha en flott dag videre, og takk for hyggelig kommentar i bloggen min, jakka er ferdig nå og skal få omtale i bloggen om ikke lenge :)
    Klem!

    SvarSlett
  5. Hei der.
    Enda en fin blogg oppdaget.
    Nye fint du viser her.
    Linker og vil følge din blogg.
    Takk for titten.
    God uke ønskes fra Ella

    SvarSlett
  6. Kjære Unn. Det var noen alldeles vidunderlige bilder du viser oss <3<3
    så utrolig gøy med fuglebesøk. jeg er så glad i fugler så de bildene av dompappene gikk rett i hjerteroten på meg <3. tusen takk for din gode hilsen. jeg er ikke så mye på nettet for tiden, men håper jeg snart får tid til å besøke alle mine gode bloggvenner. Håper du har en fin dag skjønne deg <3<3 god klem fra Ellen.

    SvarSlett
  7. Tøvær her også og is overalt, glatt og fælt. Skulle ønske vinteren var mer stabil. Ja ja, godt vi kan kose oss inne. Synes decoupage boksen din er kjempekoselig...ble veldig nysgjerrig på hva du har oppi ;-). Fin dag til deg Unn, klem Pam

    SvarSlett
  8. Så flotte fugler som er innom og koser seg...kan tenke meg at du også koser deg, både med de og de vakre rosa rosene du har pyntet med.
    Er enig i at "litt" snø er bedre enn regn, men her oppe har vi nå fått nok.
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett