tirsdag 2. april 2013

Dagens pasteller


Jo, jeg er nok en smule påvirket
av Selina Lakes nye bok om pasteller.
Men på den annen side startet jeg med disse  arbeidene tidlig i høst, for det skulle egentlig vært en julegave...Den ble dessverre ikke ferdig. Så nå i påsken har jeg 
vært ganske aktiv med heklenålen...tilogmed
i søvne, ifølge min kjære...










Nå er det bare å velge side. Hvilken skal
være foran, og hvilken skal være baksiden? Jeg er så spent på hva som blir resultatet. Jeg
lover å vise det her på bloggen!

Fin uke med gode dager ønskes
 dere alle.




10 kommentarer:

  1. Fine pasteller! Det er jo skikkelige vårfarger.
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  2. Nydelige pastellfarger! Og som vanlig nydelige bilder du har - både av arbeid og blomster!

    Ha ei super uke :)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Dette var virkelig noen nydelige tepper. Flotte farger og mønster. Nydelige rett og slett.
    Klem

    SvarSlett
  4. nydelig arbeid Unn !
    joda.. jeg blogger igjen.. men jeg bruker mye tid på andre bildemedier så det blir lite kommentarer fra meg her inne.. men jeg stikker innom i ny og ned og leser her :-) ønsker deg en fin dag !

    ps! vil du slette den gamle bloggen berit-andressen.. den er hacket :((

    SvarSlett
  5. Vakkert håndverk, vakre farger!
    Hos oss er været fortsatt kjedelig og grå, ingen sol i sikte.
    vennlig hilsen
    Jutta

    SvarSlett
  6. Så nyyyydelig og fargerikt, det var gladfarger det.
    Jeg er mektig imponert over hvor flink du er med håndarbeide Unn.
    Flotte bilder, Marit-vår-klem.

    SvarSlett
  7. Herlige vårpasteller Unn!
    Og så fint det ble når du kombinerte det med blomsterfarger...lekkert:))

    SvarSlett
  8. Så nydelig arbeid! Holder på med et teppe jeg også, men ikke så lett å blir ferdig med det når jeg aldri hekler...hehe.

    SvarSlett
  9. Nydelig kombinasjon av pasteller! Lykke til med innspurten!

    SvarSlett
  10. Jeg digger virkelig diagonal hekling, og det er det jeg holder på med på min sengegavelsofarygg :D Grethe

    SvarSlett