søndag 30. juni 2013

Crown Princess Margaretha og steppesalvie

Peonene er kommet godt i gang,
de er blitt riktig store i år. Det er så koselig
å se at de vokser fra år til år...og David Austinrosene
er kommet i knopp og vel så det, men ikke alle.
Det kommer imidlertid til å bli mange rosebilder
i sommer.
 
 
 





David Austinroser, peoner, thalictrum og steppesalvie
 

 



 
Jeg fryder meg over hver dag jeg kan stå opp,
og nyte sommeren her hjemme blant roser...og kattene mine
da, hehe...dem er jeg jo avhengig av. Jeg har plantet
en ny sommerfuglbusk, og håper den greier seg bedre
denne gangen. Den forrige frøs...tror jeg. Den
døde  i hvert fall. Og da er det bare
å ønske alle en ny, fin uke!
 
 
Klem fra Unn

1 kommentar:

  1. En deilig tid med peoner, salvie og begynnende roseblomstring :-)
    Sommerfuglbuskene frøs i hjel her også. Fikk en stikling i fjor som jeg håper vil trives bedre.

    SvarSlett