torsdag 27. juni 2013

HIMMELSK symfoni...

Ja, hva kan man ikke
gjøre med blomster...enten det er på en
blogg en regnværsdag, eller det er ute i hagen
på en solskinnsdag. Mulighetene er
endeløse, og det er bare å bruke
dem...





Det er virkelig et sant privilegium 
å kunne gå ut i en hage, om den er liten eller stor betyr ingen
ting. For å grave i jorda med bare nevene
gjør så uendelig godt. Med jord under neglene føler
jeg virkelig at jeg lever. 

Mitt bidrag til 

denne uka og

SATURDAY SHOW OFF  
hos MALEVIK Rosenträdgård.

Unn














1 kommentar:

  1. Måtte være trist å ikke skulle kunne ha en liten hageflekk, for oss som er glad i litt hagearbeid i allefall. Ligger så mye terapi i det. Jord under neglene og knott i nesen ;-). Har begynt å fylle opp staudebedet mitt. Plantet de første plantene for to år siden, i år utvidet vi det med en meter bakover. Blir så gøy å se hvordan det utvikler seg. Dine nydelige hagebilder gir meg masse inspirasjon, takk. Klemmer Pam

    SvarSlett