søndag 9. juni 2013

Det var en solfylt dag...Todays flowers

Mine rhododendrun har fått seg en tørn 
i vinter, bladene er visne, men sannelig blomstrer 
de som ellers.
Foreløpig er det den kremfargede (ferskenfarge?)
som er i blomst, samt den hvite.
Bildene ble tatt i dag i det
fantastiske været...












Thalictrum rochebruneanum står i knopp foreløpig...






Nå er det bare å vente på 
at de andre også skal komme i sine 
forskjellige farger!

God uke ønskes dere alle
fine lesere og følgere!

Link til Helgegleder hos Vivi
and Todays flowers!
...selv om jeg er sent ute...

Unn

7 kommentarer:

  1. Så utrolig vakkert Unn, blomstene og bildene er som å komme i en godtebutikk for ett barn he he.

    God mandag fra Marit.

    SvarSlett
  2. Kjempe flott! Gul Rhododendron er kjempe fint.
    Veldig hyggelig at du ville dele denne flott helgegleden.

    Ønsker deg en fin ny uke. Klem

    SvarSlett
  3. SÅ nydelige rhododendruner du viser bilde av idag...Den hvite - wow... Har ikke sett noe lignende. I blomsterverden har jeg lite kunnskap, så jeg nyyyter bildene dine :)
    Ha ei super blomstrende uke, Unn :)
    Klem!

    SvarSlett
  4. All marvelous flowers and photographs. Thank you so much for sharing them with Today's Flowers.

    Denise
    Today’s Flowers
    An English Girl Rambles

    SvarSlett
  5. Nydelig! Kommer fra rhododendron byen Bergen, så jeg kan ikke få nok av dem:)

    SvarSlett
  6. Så nydelige og flott mot den blå himmelen. Rododendron har jeg tenkt å plante i år, har aldri prøvd før. Klem Pam

    SvarSlett