lørdag 8. juni 2013

Det blir vel en midtsommernattsdrøm...

I anledning det kongelige
brudepar i morgen, har jeg laget kollasj
med glimt fra Drottningholm, der jeg var en tur i fjor, 
og hvor middagen blir 
arrangert etter bryllupet. Det blir sikkert flott å se
 bruden i sin brudekjole...Men noe jeg virkelig ser
fram mot er blomsterutsmykningen...








Jeg har lest et sted at det
vil bli dekorert med peoner, og det må
jo bli fantastisk i vakre Slottkyrkan.
Og ettersom jeg har vært på konsert der, vet
jeg at akustikken er fenomenal, og at det vil bli 
nydelig musikk, er jeg overbevist om.

Jeg linker til
Saturday Show Off i Malevik.

Klem fra
Unn

3 kommentarer:

  1. Så vackert! Jag såg en snutt av bröllopet på nyheterna, men jag tittade inte på sändningen.

    SvarSlett
  2. Your photos are beautiful! Thank you so much for sharing the love up-close with I Heart Macro:-)

    SvarSlett
  3. Her har det gått i 100 i helga, så har ikke fått med meg noe annet enn noen setninger om bryllupet på radioen - fra A til B -...
    Alt var sikkert vakkert, vakkert, vakkert...

    Ha ei flott uke :)
    Klem!

    SvarSlett