onsdag 12. juni 2013

Roser er bare roser...er vakrest

...uansett...det er min yndlings
sysselsetting hele sommerhalvåret,
i tillegg til resten av hagen da, he he...

Dette er en ny rhododendron hos meg...

























Disse potterosene vokser og gror, har dem som kantblomster
foran noen busker, og det er så koselig! Og i dag står det ikke helt
godt til her på Blogger, det går ikke an å ordne skrift og størrelse, og
jeg har hatt problemer med nedlasting av bilder.

Får håpe det er kortvarig da.

Fin onsdag til alle fine lesere.





Unn

13 kommentarer:

  1. så nydelige roser :) herlig farge :)

    SvarSlett
  2. Roser er aldri bare roser. For det er de vakreste blomstene som finnes. Men i år blir det dårlig med roser på campingen, i og med at 110 v 13 roser strøk med. Må kjøpe nye etter hvert, men må bare fjerne de døde først. ha en flott rose-sommer. Hilsen Grethe

    SvarSlett
  3. Nydelige roser som du viser fram - og de er hagens dronninger.

    SvarSlett
  4. What lovely flowers! I can't wait for rhodos to bloom here because there is a festival of gardens and it means spring is near!

    SvarSlett
  5. thanx for your pretty weekend roses :)

    SvarSlett
  6. Så vakkert du har det i hagen!!

    God helg klem

    SvarSlett
  7. Kjempe nydelig roser. Gleder meg til jeg kan nyte roseblomstring hos meg.
    Tusen takk for at du ville være med på siste helgegleder. Ønsker deg en fin søndag. Klem

    SvarSlett
  8. En ting kan man trygt si: Du har lov yil å si: "I can promise you a rose garden"
    Vakkert.
    Mormor ønsker god søndag :)

    SvarSlett
  9. Vackra rosor i en underbar färg!

    SvarSlett
  10. Tak for din kommentar :-)
    Du har to flotte blogge, i Danmark siger vi om én, som kan få tingene til at gro: "Hun har grønne fingre!" og det har du.

    SvarSlett
  11. Kjempeflotte potteroser..hadde du ikke sagt det skulle jeg tro at det var engelske historiske roser...de ser så flotte ut!
    God søndag til deg:))

    SvarSlett