tirsdag 8. juli 2014

Mine hjemtrakter

Ikke langt herfra bor jeg :D...Hvis du titter på skogen i bakgrunnen,
bor jeg bak der et sted!!! Jeg er veldig glad i hjemmet mitt og stedet jeg bor.
I tillegg har jeg hagen min i sommerhalvåret. I to dager har det vært trykkende varmt,
med 27 grader i skyggen. Det er meldt like mye varme de neste to dagene også! Vi skal
altså ikke klage på våren og sommeren i år. Inni mellom har det kommet regnskurer
 som har gjort underverker i varmen. 
 
 
 
New Dawn er på vei
 
 
 
 
 
Geum
 
 
 
 
 
 
Flox og steppesalvie

 
Og Glomma renner stille forbi...
Det er virkelig godt å bo her.
Fine sommerdager ønskes dere!

 



1 kommentar:

  1. Kære Unn
    Hvor er der dog fint hos dig. Dejlig have og skønne omgivelser og langstrakte marker.
    Tak fordi du viste det... med dejlige fotografier!
    Kram
    JetteMajken

    SvarSlett