lørdag 19. juli 2014

Når kveldssolen forgyller livet...


 Når kveldssolen sender sine siste stråler inn i hagen, da er det på tide
å knipse bilder. Lyset er så fantastisk, det siler gjennom hekker og trær,
og lager et perfekt bakteppe for motivene vi gjerne vil bruke. Hosta med sine liljer,
er noe av de vakreste jeg vet i hagen, i tillegg til rosene mine da.

Hosta i kveldslys


 



Slyngrosene som var så fantastiske i juni, er på
vei tilbake, etter at jeg klipte vekk de visne. Imens nyter jeg synet av andre roser,
hostaliljene og Scabiosaplanten, som er blitt så kraftig i år. Jeg har vært flinkere til
å gjødsle i år...syns jeg selv da.





Hvit Fairy










Kvelder som dette er det man drømmer om hele vinterhalvåret...
Vi har vært heldige og hatt flere av dem her jeg bor.
Da ønsker jeg alle mine følgere og lesere en god helg!

2 kommentarer:

  1. Ja det er moro å ta bilder i kveldslyset, og det har vært utrolig flott nå. Fine bilder :)

    SvarSlett
  2. Nesten magisk stemning i kveldslyset :-)

    SvarSlett