onsdag 23. juli 2014

Nyter hvert minutt...sommerfuglbusken er på vei

...nyter...selv om svetten renner.
Rusler i dusjen, men idet jeg går ut derfra er jeg like
 svett som da jeg gikk inn. Var en tur hos svigermor i dag,
må ta vare på hverandre selv i heten. Hos henne var det 32 grader
i nordveggen. Jaja, vi må leve med finværet, og godt
er det. Min kjære sommerfuglbusk er full av knopper og har
begynt å blomstre. Herlig. Man går jo og venter...






















Innimellom den blå sommerfuglbusken er det "White Nights" som
dukket opp fra intet...og som jeg hadde glemt helt til jeg så den i dag... :-D
I grunnen trivelige overraskelser i heten. Det er godt for planter og kryp så lenge de 
får vann. Som jeg, drikker masse vann og annet flytende, dog uten
alkohol. ...Det er tid for å poste dette innlegget. Fine dager
 ønskes dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar