søndag 13. juli 2014

Rose fra Austin og Cosmos

David Austins roser imponerer meg. I fjor
kjøpte jeg "Tranquility", kremhvit og frodig grønn.
Den er nydelig. Det skal bli kos å se hvordan den vokser i år. 
Jeg har forsøkt å være flinkere med gjødsel i år, så jeg håper det beste!
Videre har jeg også i år plantet sommerblomsten "Cosmos", både
i rosa og hvitt. Den er en herlig blomst for både hagen
og vasen...











Ønsker dere fortsatt en fin sommer, har vært en regnskur
her i dag, noe som er godt! Men nå er blå himmel og sola tilbake igjen,
og varmen. Aldeles nydelig er det.

2 kommentarer:

  1. Hej Unn
    Ja, Austin roser er skønne, men de skal have masser af gødning og vand!
    Held og lykke med dem!

    Kærlig hilsen
    JetteMajken

    SvarSlett
  2. Nydelig rose Unn..og ny for meg!
    Jeg kjøper noen nye roser hvert år..og Austinrosene står alltid øverst på listen...denne skal jeg kikke etter:)
    Ønsker deg fine sommerdager:))

    SvarSlett