mandag 4. februar 2013

ROSER vs SNE ...MANDAGSTEMA Kald årstid


Tenk at sneen lavet ned nok en gang,
og da jeg kom hjem fant jeg fram fotolinsa
og stakk ut i snøværet.
Det ble ganske vått, men jeg syns jeg måtte knipse før
sneen blåser av alle de vakre busker og trær.
Det ligger tykke lag,
og ingen ting er så nydelig som det.









Syns det var litt artig å sette noen av bildene
sammen, synes faktisk kuletuja'n nesten minner om
to cupcakes med melis...Ja hagen var full
av nydelige "skulpturer" rett og slett.

Ha det godt alle mine venner, og pass
dere på glatta! Ønsker dere en fin uke!

KLEM fra UNN :))))
Flere bidrag finner dere hos HELENE

8 kommentarer:

  1. det är snart tid för så fina blommor igen inte utan att jag längtar men snön är ju fin på sitt sätt den med.
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvarSlett
  2. Elsker kontraster, bildene dine er kjempefine. Vinter og sommer hånd i hånd :-) klem Pam

    SvarSlett
  3. Flotte snøskulpturer i hagen din. Det er så vakkert når sneen legger seg rundt i hagen som marsmellows :-) . Artig med innslag av sommerbilder i kombinasjonen. Ønsker deg en fin mandag:-)

    SvarSlett
  4. Det skiljer en del på sommar och vinter :)

    SvarSlett
  5. Yes, such a difference between summer and winter plants. Both have their beauty ;)

    SvarSlett
  6. Hagen din ser flott ut, både på sommeren og vinteren.

    Ønsker deg en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  7. det var en sjov idé! Den kunne jeg godt finde på at kopiere. Visse vækster er så flotte med is og sne på - fx hortensia

    SvarSlett