onsdag 20. februar 2013

Det er livet mitt...ikke en trend

Av og til får en lyst til
bare å sette sammen noe, ting som
har betydd og betyr mye, som gode minner... Som dette store bildet jeg har på veggen
i entreen...og som er gave fra mamma, som
igjen fikk den av bestemor. Og englene mine...
som jeg alltid har med meg...


















Som småbildene av mamma og pappa
med lille knøttet meg...og datteren
min da hun var liten...og rosenkransen
som jeg elsker og alltid vil elske,
i likhet med den greske skulpturen,
kjøpt i Hellas for 20 år siden...jeg gjemmer
dem og tar vare på dem, uansett
trender...De er minner fra et
liv, mitt liv...

Ha det fortsatt fint alle sammen!

12 kommentarer:

  1. Hei Unn,

    Jeg er så enig med deg, det er fint med ting som har en historie og som man blir varm om hjertet av. Jeg gir blaffen i trender, selv om jeg blir påvirket og inspirert til å forandre på ting, men det er også viktig for meg å omgi meg med ting som betyr noe.

    Ha en riktig fin dag videre.
    Klem fra Sølvi

    SvarSlett
  2. Kjempe flotte ting og veldig viktig med minner. Ta godt vare på dem!

    Ønsker deg en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder av vakre saker.
    Man holder av det man holder av, trender eller ikke.
    Ha en fin dag.
    Mormor

    SvarSlett
  4. Really lovely compositions taking this beautiful picture as background.

    SvarSlett
  5. Pene bilder, og helt klart, - dette er "Himmelsk"!

    SvarSlett
  6. Så fint det er Unn, enkelte ting blir enn bare knyttet til gjennom minner og gode tanker.
    Maritklem.

    SvarSlett
  7. Så fint du skriver och visar fina bilder. Så roligt att se nåt annat än snö. Är rätt trött på den nu vill jag ha vår.
    Ha en fin fredag
    Kram Meta

    SvarSlett
  8. Ååå, så koselig at du setter minnene i "system"! Sikkert lettere å beundre de som de nå fremstår.
    Kos deg mot og i helgen.
    Klem fra Kristin

    Takk for besøket.

    SvarSlett
  9. Flott og anderledes "collage". :)
    Det er koselig å gjøre noe ut av minner og arvede ting. Saker som betyr noe for en.
    Ha en riktig god helg! :)
    Takk for hyggelig besøk inne hos meg! :)

    SvarSlett
  10. Gode tanker du deler. Det er slike fine minner som du viser som er med på å understreke det individet vi egentlig er ment å skulle være, trender skapes for å få oss til å føle vi trenger noe nytt og bruke enda mere penger for å skaffe oss det. Klem Pam

    SvarSlett
  11. Gode tanker du deler. Det er slike fine minner som du viser som er med på å understreke det individet vi egentlig er ment å skulle være, trender skapes for å få oss til å føle vi trenger noe nytt og bruke enda mere penger for å skaffe oss det. Klem Pam

    SvarSlett
  12. J'adore votre blog il est très jolie!
    Je suis votre nouveau membre et j'espère que aimerait mon blog aussi !

    Bonne semaine!

    xxx Maria xxx

    SvarSlett