onsdag 13. februar 2013

FULL FEST og HIMMELSK MAT


Dette er vanligvis noe jeg
ikke er opptatt av...full fest...det
er ikke meg, nei. Og det som er så 
fint, er at mannen min er samme typen...
hmmm...






















Mange vil nok tenke...uffda, for et
kjedelig liv. Men neida, vi kjeder oss aldri.
Vi har nok av ting å kose oss med,
så tiden går overhodet ikke sent her i heimen.
Da det ble full fest rundt fuglemateren i dag,
måtte jeg bare knipse igjen. Hvilken
fest, hvilke farger og for
en underholdning! 
I løpet av noen få minutter var resultatet
85 bilder...Foto er en herlig hobby.

God helg alle venner og
lesere av min blogg,


9 kommentarer:

  1. Flott bidrag til "Himmelsk"!
    Fine bilder av hagefuglene!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder !!! Koser oss her også med å se på småfuglene nå.

    SvarSlett
  3. Ja er det ikke godt å ha det slik!?Og de flotte fuglene er jo så gode å se på der de flyr frem og tilbake for å finn mat ! Virkelig flott har du det! Ønsker deg en fin kveld!
    -Margit-

    SvarSlett
  4. a beautiful series of photos!!! I awoke to birdsong, it was so pleasant:-)

    SvarSlett
  5. Enig med deg,- blir aldri lei av å se på fuglene på matfatet... og det blir fort mange bilder:)
    Fin helg til deg:)

    SvarSlett
  6. Så nydelige fuglebilder. Eg nyt slike stunder når eg kan studere småfuglane.
    Bedre at dei har fuglefest enn at vi skal skeie ut.
    God helg til deg.

    SvarSlett