tirsdag 19. februar 2013

X-faktor; SORT og GRØNN

Denne gang har Anne funnet
fram til to spesielle blomsterfarger,
nemlig sort og grønn. Ikke lett å finne
noe, men jeg hadde altså tilfeldigvis
såkalte sorte petunia i fjor, som jeg kjøpte
ved en ren slump. De har lillatoner i seg,
med gylne striper i midten...















Når det kom til grønn, hadde jeg kun en
plante med basilikum, en staude som jeg liker veldig godt. Men noen blomster har den
dessverre ikke. 



Marikåpen derimot er jo også en som er grønn når den står i knopp, så jeg tar den med...ikke lett...Men det er gøy
 å være med!


Lykke til alle som en!
Mange fine bidrag er å finne


7 kommentarer:

  1. Rett og slett til å spise opp den limegrønne basilikummen din! Nydelig♥♥

    SvarSlett
  2. Å så flotte planter og bilder Unn.
    Bidraget ditt dekker alle mine behov.

    Ha en fin dag fra Marit.

    SvarSlett
  3. Treng ikkje all verdens når du har slike flotte kandidater. Nydelig Petunia.
    Lykke til.

    SvarSlett
  4. Fina bilder från trädgården, frodigt och vackert :)

    SvarSlett
  5. Nydelig grønnfarge, og en sånn petunia har jeg faktisk ikke sett før tror jeg. Pam :-)

    SvarSlett
  6. Vad fin den petunian är.
    Lycka till.
    Ha en underbar dag!!

    SvarSlett
  7. Flot petunie og dejlige grønne kandidater! :)
    Ha en dejlig dag og lykke til!

    SvarSlett