onsdag 13. februar 2013

X-FAKTOR: Rød og orange


Inspirerende!
Det går unna i svingene, og jeg fikk
ikke med meg den hvite utgaven.
Men, man kan ikke få alt...og det har jeg skrevet ofte om i denne bloggen. 
Derfor trår jeg til med rød/orange oppgaven.


Denne rødorange rosen her husker jeg dessverre ikke navnet på...




Ghislaine de Feligonde, så vakker så vakker. Tar den med fordi denne slyngrosen
har orange knopper, og
blir senere ferskenrosa i full blomst.






Til slutt slår jeg et slag for den røde rylliken, den var så frodig og flott
sist sommer. Jeg har en gul også, som er en litt annen type. De er
villige og robuste. De er en litt røff
kontrast til alle rosene mine...så
den passer fint hos meg.

Lykke til alle X-FAKTORdeltagere!

KLIKK HER og du kommer til Moseplassen!


UNN

16 kommentarer:

  1. Nydelige kanditater Unn♥ Deilige roser og ryllik er fine sammen også:)
    Ønsker deg en fin dag. Go klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin rose, bra valg:)

    SvarSlett
  3. Søt, da! Og Gishlaine er en herlig rose...

    SvarSlett
  4. Ååå så nydelig rose, flotte bilder Unn.
    God onsdag fra Marit.

    SvarSlett
  5. Så nydelige roser! Jeg er ikke noe stort fan av ryllik, men den du viser idag får meg nok til å endre oppfattning tror jeg:-)
    Lykke til!

    SvarSlett
  6. Flotte planter du viser bilde av i dag!
    Lykke til!

    SvarSlett
  7. De er flotte rosene med denne fargen mellom rødt og gult...blir alltid nødt å gå inntil å lukte på dem... Noen har nemlig en syrlig duft jeg liker godt. Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  8. Det var ei fin rose....nydelig farge, det er så fint når rosene går over i andre fargetonar.
    Lykke til i konkurransen!!

    SvarSlett
  9. Mange fine kandidater til konkurransen!

    Lykke til! Klem

    SvarSlett
  10. Fine roser du har:) Eg har berre nokre Sandefjordroser.

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder. Det er så mange flotte planter med disse fagene. Roser med lag på lag av kronblad er vakre og fascinerende. Lykke til! Hilsen Anne

    SvarSlett
  12. Jeg skal innrømme at røllik ikke pleier være en favoritt men din får meg direkte å ønske meg noen i staudetrappa igjen, hvilken lekker farge :)

    SvarSlett
  13. Bærer bud om sommer dette, takk skal du ha:))
    Klemmings;)

    SvarSlett
  14. Heisann!
    Morsomt med litt annerledes ryllik-og roser er alltid vakre. Ha flott dager ;:OD)

    SvarSlett