torsdag 28. februar 2013

HIMMELSK melis i landskapet...


 I dag var jeg oppe i ottan for å se
til mine to yngste barnebarn og få dem
avgårde på skolen. Da jeg kom hjem ved nitiden var det tåke, men hele landskapet var
dekket av rimsnø...Det var bare så vakkert, at før jeg tok av meg støvlene, måtte jeg hente fotoapparatet, selv om det ikke var gode fotoforhold...på grunn av dis og tåke enkelte steder. Enkelte ganger må man bare
ta vare på øyeblikket...
















Og som om ikke det var nok,
dukket en fyr opp, som jeg har ventet på,
selv om det var dårlige bildeforhold. Jeg
tok bilder av Petter akrobat blant rim, greiner og tåke. Nå har jeg bestilt
besøk av den celebre akrobaten en dag det er sol og blå himmel. Da kan jeg
nesten love bedre bildekvalitet. Skjønt
i min verden er det ikke så
viktig...jeg er glad bare jeg fikk hilst 
på Petter Ekorn. For nå
er jeg en naturopplevelse rikere.

Flere HIMMELSKE bilder finner dere HER.
I dag er det fredag, og dette er også mitt bidrag til Blommig fredag!


14 kommentarer:

  1. Hei og god kveld.
    Utrolig fint med denne tåken som har fryst til krystaller,,magisk rett og slett,,
    Nydelige bilder, klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Nydelige himmelske bilder, trær og busker blir til nydelige kunstverk i sånt vær. Og så å få treffe på en sånn skjønn liten kar, det blir jeg faktisk litt misunnelig på :) Ha en god helg ! hilsen AnneKa

    SvarSlett
  3. The squirrel is cute!. and oh my, you have so much snow there still! beautiful pictures..
    have a nice weekend!

    SvarSlett
  4. kor mange flotte himmelske bilder ;)

    monikasmil

    SvarSlett
  5. skjønner godt at dett med Petter var dagens høydepunkt! Så fin han er!
    nydelige rimbilder også! -Margit-

    SvarSlett
  6. Mmm, vackert!
    Och ekorren, bedårande söt! Vilken tur du har som har et sådant fint husdjur i din trädgård.

    SvarSlett
  7. Vad vackert det är med all rimfrost.
    Det vackra trädet vad är det för sort.? Det uppstammade.

    Härligt med besök i trädgården av så söta djur.

    Trevlig Helg

    SvarSlett
  8. Så fint det är med rimfrost på allt när det är morgon. Vad mysig den lilla ekorren är. han göre nog som du väntar på våren
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvarSlett
  9. Åh, så vackert du har i trädgården. Otroligt fint "trots" snön :-)
    Ha en underbar fredag!
    Kram Hélena

    SvarSlett
  10. Åh, så vackert du har i trädgården. Otroligt fint "trots" snön :-)
    Ha en underbar fredag!
    Kram Hélena

    SvarSlett
  11. Underbara bilder! Fast jag får erkänna att jag är trött på både rimfrost och snö, längtar mig galen efter vår... :-)

    SvarSlett
  12. Fin morgenstemning du har fanget!

    SvarSlett
  13. En trädgård klädd i rimfrost är otroligt vacker!!
    Ha en underbar helg!!

    SvarSlett
  14. Underbara bilder och förhoppningen om vår stiger som saven i träden...=)
    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvarSlett