lørdag 9. februar 2013

NORSK og MEKSIKANSK - Helgegleder

Kjære alle bloggevenner!
Dagen i dag har vært en smule
doven...Jeg måtte følge med på skiskytinga
...heia Norge!Nå sitter jeg med en kaffekopp
og er veldig fornøyd med meg sjøl...
har tatt bilder med motiv fra
mitt blandahjem...her lever norsk design
 og kitch sammen side om side...










Meksikansk ikon...


Jeg har akkurat det jeg liker i hjemmet
mitt, det er meg...Og på den måten 
tror jeg, heldigvis, veldig mange har det. Gjennom mange
år har jeg samlet på ikoner...har
kjøpt med meg på ulike reiser, så det
er veldig gode minner! Rådyrene kjøpte
jeg på gjenbruksbutikken, og jeg
synes de er kjempesøte.

Ønsker dere alle en ny fin uke på mandag!
Vi blogges igjen,



5 kommentarer:

  1. Kjempe koselig med slike gjenstander. Husker bestemor hadde mange slik rundt omkring!

    Veldig hyggelig at du ville dele din glede!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Dette er ting med sjel og historie. Så fint å se. Kjenner igjen de sterke fargene fra Mexico, hvor jeg nylig har vært. Energigivende. Ha en gledelig helg.

    SvarSlett
  3. Dette er ting med sjel og historie. Så fint å se. Kjenner igjen de sterke fargene fra Mexico, hvor jeg nylig har vært. Energigivende. Ha en gledelig helg.

    SvarSlett
  4. What a lovely collection of pretty things! That cup with a tiny fairy is cute! loved it!
    the icon is bright and beautiful too, good choice!
    have a happy day,
    Anna.

    SvarSlett
  5. Koselege helgegleder :-)

    Fin veke vidare!!

    SvarSlett