mandag 22. april 2013

Cafe chocolat og diagonalt mønster for den som ønsker det...


Tenk at man er så heldig å ha 
hekling som hobby! Det er avslappende
og virkelig gøy!







Cafe chocolat...pluss hekling...pluss hage...en veldig god kombinasjon...






Rosebildene er fra 2011, mens
hekletøyet er aldeles nytt, jeg lager
pute til datteren min...og eksperimenterer litt,
ikke helt enig med meg selv enda om jeg skal 
det ene eller det andre, så jeg
har heklet litt forskjellige varianter...
Og oppskrift på diagonal hekling
finner dere HER!

Fin uke alle som en!

7 kommentarer:

  1. Din datter er heldig som her så snill en mamma som hekler vakker pute til henne :)
    Ja, vi her heldige vi som har privilegiet å se gleden og nytten i håndarbeid.
    Og du har alltid så flotte blomsterbilder! Lekkert...
    Nyt uka - klem fra meg til nettopp deg!

    SvarSlett
  2. Du er så flink! Kjempe flotte farger du bruker.

    Ønsker deg en fin ny uke! Klem

    SvarSlett
  3. Er så glad for den oppskriften, den har jeg hatt mye morro med. Akkurat nå lager jeg et koseteppe til kalde høst og vinterdager. Fant tutorial her hos deg :-)

    SvarSlett
  4. Vad du är duktig på att sticka! Det var så fina pastellfärger på garnet också. Jag tror inte att jag har sett ett sånt där diagonalt mönster förut.

    Härliga vårbilder du bjuder på! :-)

    Kramar
    Bitte

    SvarSlett
  5. Ja, det er sant hekling er ein kjekk hobby.Så fine fargar på arbeidet ditt, vår ogsommarfargar.
    Veldig fin headeren din også...heilt fantastiske fargar på erteblomane.
    Klem frå MarJE.

    SvarSlett
  6. Headingen din var knallfin, gladfargar. Handarbeid i alle slags former er ein god tilleggshobby for oss hagegale. Håpar vi får djå den ferdige puta!

    SvarSlett
  7. Fine farger på hekleprosjektet ditt.
    Headingen var fint den også.
    Flott blomstring i forige innlegg.
    Ha en fin dag og fortsatt fin uke.

    SvarSlett