onsdag 17. april 2013

Hverdagslykke...himmelsk

...er små øyeblikk, som jeg
opplever eller noe jeg ser i min hverdag.
I dag ble jeg glad av å se de
fargerike putene i den lille sofaen...og
latten smakte veldig godt i koppen med krokus, som min kjære kjøpte til meg en gang.
Han kan virkelig være romantisk, og det setter jeg veldig pris på...jeg er nemlig
uforbederlig romantisk selv. Tilogmed navnet mitt fikk han inngravert ;). 
vakkert tenkt.









Mokkabønner...mmm..












Og ute er krokusen i ferd med å livne til. 
Var ute i sola og tok dagsferske bilder!
Alt dette er hverdagslykke for meg,
de små gleder og øyeblikk. Det er viktig
å ta vare på dem alle. For det er
det som er selve livet.

Dette innlegget er med på Himmelsk 
hos Petunia

15 kommentarer:

  1. For et nydelig innlegg, Unn! Vi er heldige som glede oss over små ting i hverdagen. Den puten er så fargerik og fin, og kaffen smaker ekstra godt i sånne personlige kopper.
    Ønsker deg en riktig fin dag videre.
    Klem fra Sølvi :-)

    SvarSlett
  2. Det viser bare hvor viktige små ting egentlig er for vårt velvære, putene og koppen er jo til å bli glad av...

    SvarSlett
  3. Så sant så sant Unn!...de små lykkelige øyeblikkene..
    Jeg opplevde det idag..der jeg stod med riven og kjente i hjertet at
    DETTE er lykke:))
    Så heldige vi er:))

    SvarSlett
  4. Flotte bilder av lykkelige øyeblikk!
    Det er jo de små tingene i livet som virkelig betyr noe :-)

    SvarSlett
  5. Her var det mye lykke Unn og den smittet, nydelige krokus og en virkelig glad-pute.
    Vi trenger farger etter en lang vinter.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  6. Godt å kunne glede seg over slike småting:) Blomster gir meg ekstra stor glede, så i tida framover vert det daglege runder i hagen:)

    SvarSlett
  7. Nydelig innlegg. Kjempeskjønn kopp og koselige bilder.
    Klem

    SvarSlett
  8. Herlige bilder, og så veldig sant; at det er de små ting som er hverdagslykke...og selve livet. Hos oss er det fortsatt snø på bakken men jeg har kjøpt meg heklegarn i nydelige vårfarger og koser meg med det enn så lenge mens jeg venter på krokus og hestehov. Skjønn dag til deg, klem Pam

    SvarSlett
  9. SÅ herlig med dagsferske bilder som viser at våren er godt igang. Her smelter snøen om dagen så du nesten ser det.... skjønt!!
    Nydelig krus til kaffen har du også fått....å så romantisk av mannen...
    Heldig du/vi som greier å glede oss over de små tinga i hverdagen :)
    Ha en herlig torsdagskveld!
    Klem!!

    SvarSlett
  10. Dagsferske krokusbilder, heldiggrisen :) på flere måter :)
    Nydelig med krokuskopp også.
    Ha en vakker og romantisk kveld :)
    Mormor

    SvarSlett
  11. Veldig koselige bilder du byr på! God helg!

    SvarSlett
  12. Så kjekt at du vil være med på 'Vårtegn'!
    Jeg er klar for å oppdatere deg i deltakerlisten, men hvilket fylke skal jeg legge deg under?

    SvarSlett