onsdag 24. april 2013

Kom mai, du skjønne milde...nr 2...det er himmelsk!


Minner fra
mai 2012...jeg bare nevner det...
Jeg venter på VÅREN!!!







Ja, det er lov å drømme om nepeta, klematis, 
lavendel og roser. Og ikke minst det som
kommer før dem, nemlig vårblomstene.
Derfor laget jeg disse to kollasjene
i dag. Ute var vinden sur og bisk,
mens inne var det sommer :),
i hvert fall på pc'n.

Mange fine bidrag hos PETUNIA også!

Favoritt i april hos Anna vattenkannas Trädgård

og   

Blommig fredag ikke å forglemme!

Klem
  

12 kommentarer:

  1. Så nydelig, jeg venter sammen med deg.
    Vi er ganske sultet på farger og blomster så det er godt å vite at vi har en heeeel vår og sommer foran oss.

    SvarSlett
  2. Det er tøft du tørr å nevne det, for jammen går det sakte. Godt det i det minste er lenge lyst, og går rette veien med sola fortsatt. :) Vi får vente sammen, og kose oss over de flotte bildene dine. Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige 'drømme seg bort'-bilder:)
    Hva heter den lille søte kvite på bilde to øverst til høgre?

    SvarSlett
  4. Fantastic Sets of Himmelsk-photos!Have a nice day!

    SvarSlett
  5. Sier det samme som deg; jeg venter på våren!

    Herlige bilder du gir oss.

    SvarSlett
  6. åh som eg venter og gleder meg til til varmere og flotte dager =)
    lengter etter alt som spirer og gror ute!

    Hilsen ein liten hageglad anleggsgartner =)

    SvarSlett
  7. Takk for bildene, jeg venter meg sprø :)
    Kommer - nart håper jeg.
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/04/25/na-ja-bla-himmel-i-alle-fall/

    SvarSlett
  8. Flotte bilder, vakre blomster!
    Da blir det himmelsk!

    SvarSlett
  9. Virkelig flotte bilder! Herlig blomstring!

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  10. Våren er kommet! Og sommeren ligger klar...
    Er ute og rydder i bedene hver ledige
    stund. Herlig!
    Den kommer straks til deg :-)

    SvarSlett
  11. Så här efterlängtad har nog aldrig en vår varit av mig. :-)

    SvarSlett