mandag 29. april 2013

VELKOMMEN til nye følgere...med en hekleoppskrift til alle mine lesere!




Velkommen nye følgere, jeg setter
så utrolig stor pris på dere!


Love lives in the garden
Maria da Lus Gonsalves
Christin Marie Nygaard Hansen
Sabelhagens Olivlund
Mein Traumgarten v/Jutta
Riitta Sinikka

Dette var de siste som har meldt seg som følgere hos Tins Rose.



















I dag har det vært innevær hos oss...og
det betyr at hagen får vente...Men det er flott
med regnet, da går jo resten av telen, og skuddene vokser til.
Så det er positivt med regn også!
I dag har jeg gjort ferdig noe her inne og brettet tøy.
Da kom jeg over disse stjernene. Heklet dem til jul,
de kan brukes til alle tider i året
og i alle farger, selvfølgelig. 
Oppskriften finner du her hos en av mine
yndlingsblogger ATTIC24.
Ta en titt hos henne!

God uke til alle fine bloggvenner!
   

2 kommentarer:

  1. Så flott med små stjerner i mange deilige farger!
    Våren er jo litt ustabil..så noen dager er det greit å jobbe inne..men som du sier regnet gjør godt for jorden:)
    Nå skinner solen og imorgen er det Mai:))
    Kos deg:))

    SvarSlett
  2. Ja, på denne tiden av året er det helt greit med regn, både for at snøen skal bli helt borte og for at telen skal forsvinne.
    Artige stjerner du har laget.
    Skal ta en titt på oppskriften og bloggen du anbefalte.
    Ha en flott uke videre!
    Klem!

    SvarSlett