tirsdag 9. april 2013

Dagens kombi

I dag har jeg mimret litt
igjen, gode minner er alltid deilig.
Alle disse bildene er fra 2011,
og de er kanskje ikke av det skarpeste
slaget. Men det er fint å ta de frem
og lage noen nye kollasjer; 
INNE kombinert med UTE!















Det har vært nok en praktfull dag,
krokusen er i ferd med å slå ut
i full blomst, så neste innlegg
blir kanskje noen himmelske bilder
av krokus med snø? Det er nemlig
sludd og snø som er meldt torsdag og fredag.
Men så går det rykter om at varmen er
på vei...tror det ikke før
jeg får se det...

Fin uke alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Flotte kombi Unn, jeg gleder meg til vi kan lage noen fra i år.
    Jeg ser noen flotte små antydninger allerede.
    Fine bilder alle sammen, Maritklem.

    SvarSlett
  2. Flotte bilder - godt å ha litt gammel moro i arkivene å kose seg med :)

    Anne

    SvarSlett
  3. Så flotte mimre-collager! Synes nesten jeg kjenner blomsterlukten helt til Østfold (her snør det faktisk i dag). Trodde jeg så syner.
    Fin uke til deg :)

    SvarSlett